دروازه‌بان پیشین بارسلونا درگذشت
 
بارسلونا
پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 15:7 ::  نويسنده : داوود

آفتاب: رامالتس سه‌شنبه شب در سن 89 سالگی درگذشت. وی پیش از اینکه به عضویت تیم فوتبال بارسلونا درآید در تیم‌های مایورکا، سن فرناندو  و رئال وایادولید بازی کرد. از میانه‌های دهه 40 تا دهه 60 میلادی، رامالتس 538 بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.

 
 
بر پایه گزارش مارکا، رامالتس 35 بار برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت. وی در جام جهانی 1950 در برزیل از دروازه تیم ملی کشورش محافظت کرد و به "گربه ماراکانا" شهرت پیدا کرد.
 
رامالتس به همراه بارسا شش بار قهرمان لالیگا شد و پنج بار هم جام حذفی فوتبال اسپانیا را برد. این رکورد در حال حاضر مشترکا در اختیار وی و ویکتور والدس است.
 
به گزارش فارس،رامالتس پس از پایان دوران بازیگری پا به عرصه مربیگری گذاشت و هدایت تیم‌های وایادولید، زاراگوزا، مورسیا، لوگرونس، هرکولس و دپورتیوو ایلیچیتانو را بر عهده گرفت.


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت1:09---27 تير 1393
سلام.من مدیر وب بارسلونا نیوز هستم.اگه می خوای نویسنده یا مترجم بشی یا کارهای مربوط به بارسا رو انجام بدی به وب من بیا و نظر بده.منتظرتم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 7916
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود