سرمربي بارسلونا علاقه مند به جذب کاپيتان تيم ملي فوتبال دانمارک است
 
بارسلونا

رسانه های دانمارک روز چهارشنبه اعلام کردند تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا علاقه‌مندی خود را در خصوص به خدمت گرفتن دانیل اگر Daniel Agger کاپیتان تیم ملی فوتبال دانمارک ابراز کرده است.
روزنامه برلینگسکه چاپ دانمارک نوشت مارتینو که هفته گذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا منصوب شد، فهرستی از بازیکنان را برای تقویت خط دفاع تیم خود ارائه کرده است.
دانیل اگر که در تیم فوتبال لیورپول انگلیس بازی می کند و دیوید لوئیز مدافع چلسی از گزینه های اصلی در فهرست بازیکنان مورد علاقه مارتینو هستند.
بنا بر اعلام رسانه های انگلیس، باشگاه چلسی بارها پیشنهادهای باشگاه بارسلونا را در خصوص به خدمت گرفتن لوئیز رد کرده و تاکید کرده است لوئیز این تابستان فروخته نخواهد شد. با این حال، باشگاه بارسلونا قصد دارد دانیل اگر را به این باشگاه منتقل کند.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از کپنهاگ، روزنامه ورزشی ال موندو دیپورتیوو چاپ اسپانیا نوشت دانیل اگر تابستان گذشته به انتقال به باشگاه بارسلونا بسیار نزدیک بود. با این حال، تیتو ویلانوا سرمربی وقت بارسلونا نظر خود را در پایان تغییر داد و تمرکز بر یکی از بازیکنان جوان باشگاه را به جای دانیل اگر، برگزید.
دانیل اگر، 28 ساله، ژانویه سال 2006 میلادی به باشگاه لیورپول پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 475
بازدید کل : 7923
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود