اینیستا: انتخاب مارتینو بهترین تصمیم بود/ امیدوارم پس از رفتن تیتو آرامش به تیم بازگردد
 
بارسلونا

اینیستا: انتخاب مارتینو بهترین تصمیم بود/ امیدوارم پس از رفتن تیتو آرامش به تیم بازگردد

 

 

ورزش > فوتبال جهان - آندرس اینیستا اعتقاد دارد که مسئولان بارسلونا در مورد انتخاب جراردو مارتینو به عنوان جانشین ویلانووا بهترین تصمیم را گرفته اند.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندرس اینیستا هافبک 29 ساله تیم فوتبال بارسلونا درواکنش به انتخاب جراردو مارتینو به عنوان سرمربی جدید آبی و اناری پوشان به روزنامه مارکا گفت: «انتخاب مارتینو تصمیم خوبی‌ است. پیش از این در آفریقای جنوبی با او آشنا شدیم و به نظر می‌‌رسد که مربی‌ خوبی‌ باشد. تاتا با سبک بازی بارسا سازگار خواهد بود.»

اینیستا در ادامه صحبت هایش گفت: «با اضافه شدن نیمار پیشرفت زیادی کرده ایم و بدون شک برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش خود را به کار می گیریم. امیدوارم پس از رفتن تیتو مجددا آرامش به تیم بازگردد. او باید برای غلبه بر بیماری‌اش قدرتمند باشد.»

جراردو مارتینو 50 ساله که سابقه هدایت تیم ملی پاراگوئه را در کارنامه خود دارد، صبح امروز (سه شنبه) رسما جانشین تیتو ویلانووا روی نیمکت بارسلونا شد. او در حالی تبدیل به چهارمین سرمربی آرژانتینی بارسلونا در تاریخ شد که پیش از این هلینیو هررا، روکه اولسن و سزار لوئیز منوتی سرمربیان آرژانتینی بودند که هدایت کاتالان ها را به عهده داشتند.

252 43



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 469
بازدید کل : 7917
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود