آبیدال : همیشه شما را در قلبم خواهم داشت
 
بارسلونا
سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : داوود
آبیدال : همیشه شما را در قلبم خواهم داشت

ستاره فرانسوی بارسا در ۱۵ دقیقه پایانی بازی شنبه برای تیمش به میدان رفت.

 


اریک آبیدال، ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا که در طول سالی که گذشت سختی های زیادی را به خاطر بیماری اش متحمل شد، روز پنجشنبه اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد.

او در بازی شنبه شب تیمش مقابل مالاگا در ۱۵ دقیقه پایانی بازی به میدان رفت و در پایان مسابقه با هواداران خداحافظی کرد.

مراسم خداحافظی آبیدال در نیوکمپ، مراسم خوب و قابل قبولی بود و بزرگداشت شایسته ای از او به عمل آمد تا از ۶ سال زحماتی که او با پیراهن بارسا کشیده قدردانی شود.

آبیدال در این مراسم همسرش و دو دخترش و به علاوه ژرارد، پسر عمویش که بخشی از کبدش را به او اهدا کرده بود در کنار خود می دید و در این مراسم بزرگداشت، که بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی بازی برگزار شد، آبیدال گام به زمین چمن گذاشت.

او در صحبت های کوتاهی به هواداران حاضر در ورزشگاه گفت:"از طرف خانواده ام می خواهم از شما به خاطر حمایت هایی که از ما به عمل آوردید تشکر کنم. واقعیت این است که ما ۶ سال فوق العاده را در کنار شما تجربه کردیم. از تمام کاتالونیایی ها متشکرم. شما بخشی از خانواده ما هستید. شما را همیشه در قلبم خواهم داشت. زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا."

در جریان این مراسم آبیدال در محاصره تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان بارسلونا قرار داشت و همه آنها پیراهنی را بر تن کرده بودند که روی آن نوشته شده بود «مرسی آبیدال». بازیکن شماره ۲۲ بارسلونا به علاوه پیراهنی با شماره ۲۲ و با شعار مرسی آبی را از کاپیتان های تیمش یعنی ژاوی و کارلس پویول به رسم یادبود دریافت کرد.

در زمان برگزاری این مراسم ویدئویی از صحنه های درخشان کارنامه ورزشی آبیدال با پیراهن بارسلونا و دوره بهبود او پخش شد و بعد از پایان این ویدئو آبیدال اصرار داشت تا پویول در این مراسم صحبت کند و از هواداران می خواست تا نام او را صدا کنند تا پویول کمی برایشان صحبت کند و در میکروفن دائما تکرار می کرد:«کاپی! کاپی!» که منظورش کلمه کاپیتان بود ولی هواداران حاضر در نیوکمپ دائما عبارت «آبی! آبی!» (مخفف نام آبیدال) را تکرار می کردند تا از اسطوره صبر و مبارزه تیمشان قدردانی کنند. آبیدال در این مراسم باز هم به بارسایی ها قول داد تا به نیوکمپ بازخواهد گشت.



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت17:24---1 مرداد 1392
salam azizam khaste nabashi
wbloge ghashangi dari
b site manam sar bzan hatman bia azizam
mamnon misham


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 7922
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود