گوارديولا: مورينيو بيشتر از من پول مي‌گيرد
 
بارسلونا
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:49 ::  نويسنده : داوود

گوارديولا: مورينيو بيشتر از من پول مي‌گيرد


سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا روز گذشته در حضور انبوهي از خبرنگاران حاضر در دفتر کار روسل قرارداد خود را براي يک سال ديگر رسماً تمديد کرد.


   به نقل از اسپورت کاتالونيا، جوزپه گوارديولا که پيش از اين خبر تمديد قراردادش با بارسلونا را از طريق روزنامه‌ها خوانده بود روز گذشته رسماً اين کار را انجام داد و به پيشنهاد 22 ميليون يورويي قطر پاسخ منفي داد.

گوارديولا تا پايان ساعت اداري 30 ژوئن سال 2012 در خدمت بارسلونا خواهد بود.

وي پس از تمديد قرارداد خود درباره مبلغ هيچ حرفي نزد، اما گفت: مطمئن باشيد که مورينيو بيشتر از من پول مي‌گيرد و به خاطر پول نيست که اکنون مرا در اين لباس مي‌بينيد.

گوارديولا درخصوص ديدارهاي حساس بارسلونا در هفته‌هاي آينده عنوان کرد: در شرايط فعلي فقط به لاليگا و بازي شنبه شب برابر رئال مايورکا فکر مي‌کنم. برايم بازي با آرسنال هيچ اهميتي ندارد. هر بازي در لاليگا براي ما در حکم يک بازي بزرگ است و نبايد به خاطر فضاي سنگين ليگ قهرمانان از لاليگا غافل باشيم.




نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت1:06---15 ارديبهشت 1391
سلام من بودم هیچ وقت به ادم مغروری مثل مورینیو تبریک نمی گفتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 7924
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود